Mercedes-Benz Sprinter 22+1+1
For all our vehicles you will receive European APPROVAL no.
M2: e6*2007/46*0332*00, e6*2007/46*0332*01, e6*2007/46*0332*02, e6*2007/46*0332*03, e6*2007/46*0332*04, e6*2007/46*0332*05
M3: e6*2007/46*0471*00, e6*2007/46*0471*01, e6*2007/46*0471*02, e6*2007/46*0471*03
Prelungire caroserie pentru a monta 23 de scaune. Prelungirea caroseriei este realizata din structura de inox si rasini poliesterice armate cu fibra de sticla, fiind executate matrite speciale, capacul de cala de bagaje este executat complet din aluminiu, rezistent la solicitari repetate de inchidere/deschidere, nu isi schimba forma in timp din cauza conditiilor meteorologice de inghet/dezghet, impedicand astfel infiltrarile de apa in cala de bagaje. Compartimentul calei de bagaje este confectionat astfel incat permite depozitarea tuturor bagajelor celor 23 calatori.
- Izolare termica si fonica a habitaclului cu vata minerala cu o grosime de 10 cm.
- Echipare cu 22 scaune rabatabile + 1 scaun ghid, omologate de Registrul Auto Roman, tapiterie din plus auto cu cotiere rabatabile spre culoar si centuri de siguranta 3 puncte. Intrarea calatorilor se face pe usa din fata.
- Montaj set geamuri TERMOPAN. In urma debitarii tablei de la geamuri se umple cu mastic golul ramas intre table pentru a stopa infiltrarea apei si se protejeaza cu grund impotriva coroziunii.
- Montat mahon deasupra geamurilor.
- Amenajare podea stratificata din tego de 14 mm pentru montaj scaune si acoperire podea cu material antiderapant rezistent la uzura in ton cu capitonajul interior.
- Montaj sine metalice cu grosime de 4 mm pentru prindere scaune.
- Pod suprainaltat pe ambele parti pentru toate scaunele cu profil de aluminiu cu leduri.
- Confectionat structura de rezistenta in interiorul habitatului.
- Capitonaj interior cu piele ecologica si stofa auto.
- Montat instalatie de iluminare independenta de instalatia masinii in compartimentul pasageri cu 2 lampi de plafon cu lumini cu leduri.
- Montat perdele la fiecare geam in compartimentul pasageri.
- Montat trapa iesire de siguranta din sticla.
- Montat bare de sprijin la urcare din inox.
- Montat incalzitor in stationare marca cu o putere de 2kw.
- Montat aer conditionat cu o putere de 12kw.
- Tubulatura de aer conditionat prevazuta cu lampi individuale si boxe pentru fiecare rand de scaune si suport de bagaje usoare. Tubulatura de aer este prelungita si pentru sofer.
- Iluminare compartiment pasageri cu profile longitudinale cu leduri pe tubulatura de aer conditionat.
- Grile de distributie libera a aerului conditionat in partea superioara a tubulaturilor pentru a face posibila climatizarea microbuzului si cand pasagerii inchid grilele individuale.
- Furtunele instalatiei de aer conditionat si a instalatiei de incalzire sunt izolate si fixate cu coliere de plastic si metalice.
- Sudurile si suruburile sunt antifonate,iar gaurile rezultate ca urmare a trecerii furtunelor de aer conditionat, a celor de caldura si instalatiilor electrice sunt etansate cu mastic.
- Cala de bagaje separata de salonul pasagerilor.